2011. július 19., kedd

Be kellene fűteni

Akik Magyarországról olvasnak, azoknak üzenem, hogy itt most mi éppen azon gondolkozunk, befűtsünk-e éjszakára..Jó, éppen 18-19 fok van itthon, de, el tudnék képzelni még vagy 2 fokkal melegebbet is. Furcsa, mert mégiscsak július közepe van, múlt héten megsültünk (20-25fok!!) most meg pár napos esőt követően eléggé lehűlt az idő (kabát is kell reggel, este, biciklin).
Ennek örömére vettem is egy bikinit - sűrű Balatonra-gondolás közepette. Szeretnék már növénykéket fényképezni, mert iszonytatóan megnőttek (mondjuk a paradicsomok már nem annyira fotogének, mert éppen azzal vannak elfoglalva, hogy leszárítsák az alsó leveleket, és közben növesszék a pici paradicsomkákat) - még ki is kellet őket kötözni, mindenhogyan, mert a 30 mérföldes szelet már nem bírták, és meghajoltak az szél ereje előtt...
Ez a szél egyébként igencsak erős volt, én a tenger közelében lépni sem bírtam, amikor szembe fújt. 

Végignéztük megint az Angyalbőrbent (ezt csak magamnak jegyzem meg, nem ez az első alkalom), nagyon bírom azt a sorozatot (az inTreatmenten kívül) kár, hogy csak 13 rész készült belőle.
Ja, meg a Transformersre is rákattantam - én, mivel a férjem már amúgy is szerette, most jön a 3. rész, kíváncsi leszek. A HP 7/2 is soron van, de azt speciális helyszínre tartogatjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése