2011. augusztus 1., hétfő

Képes, paradicsomos

Igen csak lusta módon nem fotózgattam a növénykéket, mert egyrészt nem voltak túl fotogének - a paradicsomok szárították le a felesleges leveleket, a koriandert kinyírta a menta, és így tovább. Na de majd ha nem kell egy cserépben nyomorogniuk...
Szóval megettük az első (bio) paradicsomainkat - kettő darab volt - és az íze, húúúúú, teljesen más, mint a bolti. Házi, kerti paradicsom íze van, nagyon finom, illatos, varázslat ez tényleg. Otthon a kertben, vagy nagypapánál voltak mindig ilyen finomak, nem gondoltam, hogy mi is elő tudjuk állítani.

A fotók nem lettek jók sajnos, a Nap éppen nem hajlandó sütni, de meleg van.


A virágok is virágzanak, de ők is nyomorognak... ezen majd változtatunk, szép lesz...
Levendulát szeretnék majd, de nagyon, talán láttam is a virágosnál egész szépeket, lehet, hogy még mielőtt - ide majd behelyettesítek idővel egy szót - beszerzek egyet.

Ja, van még aranyos kép, ők a két oldalról szomszéd cica, a sárga a jobboldali, a fekete (háttal) a baloldali szomszédé. Az én kedvencem a fekete, olyan cuki, sokszor kávézás közben nézegetem az ablakból. Persze, majd miután -  - lehet, hogy nekem is lesz...

Itt is jártunk:


De be kell valljam, hiányoznak a magyar túrajelzések, itt olyan könnyű eltévedni (vagy betévedni egy farmra, vagy lovak, tehenek, birkák közé) hogy az nem is igaz.
Az Ikea is házhozszállít lassan, kíváncsi vagyok nagyon, így még nem vásároltunk azelőtt.

2 megjegyzés:

  1. ooh, pont most jöttem be egy kupac fotóval kertből...mert még mással nem tudok, de talán hamarost mi is falatozunk!! Gratula kis háztájihoz :) :)

    VálaszTörlés
  2. :)) A ti növénykéitek is nagyon szépek ám!! Finomak lesznek! A cukkini meg külön öröm, jövőre én is szeretnék :)

    VálaszTörlés