2011. augusztus 17., szerda

Miss Potter

Előbb tessék elindítani a zenét:

Itt lakunk a Lake Districttől nem messze. Pontosabban 60 mérföldre van a vidék szíve, ez igazán nem nagy távolság. A múltkor majdnem eljutottunk, de mégsem sikerült. Talán majd szeptemberben (bár már most sok a bejegyzés a naptáramban). 
A film varázslatos. Nagyszerű zenével, jó színészekkel mutatja be Beatrix Potter életét, bár, én kicsit még hiányoltam a Hill Top-ról több képet, de azért így sem volt rossz. Ha jól láttam, három helyen forgatták: Londonban, a Lake Districtben és Isle of Man-en. Nem tudom mondjuk mit kerestek a szigeten - mármint a kicsin, az is itt van hozzánk közel, és állítólag gyönyörű. 
Ilyenkor nagyon el tudnám magunkat képzelni úgy, hogy ott lakunk. Egy hegy lábánál, vagy bárhol, körbevéve a zölddel, tavakkal, csodás lehet. 

Az egész történet lebilincselő szerintem, legközelebbi kirándulásunk biztosan oda vezet majd. Csak nehogy beleszeressünk a vidékbe, még a végén közelebb kell költözni..
A kőkerítések a gyengéim egyébként is, sok zölddel és birkával körítve. Aki még nem látta, nézze.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem ezt a filmet, sot sokszor csak siman Beatrix Potter mesefilmeket nezek - imadom! de jo nektek, hogy ilyen kozel laktok :)

    VálaszTörlés
  2. Bizony csudi egy hely!! Májusban jártunk arra :) :) Igaz, kicsit esős volt, de így is varázslatos! Rögtön utána megnéztem megint a filmet, mert nagy kedvencem (ez is) és csak ajánlani tudom, hogy elkiránduljatok arra!! :) Majd kíváncsi leszek a véleményetekre!!

    VálaszTörlés