2012. február 21., kedd

Könyvtáros

Nagyon érdekes ez, hogy itt (legalábbis Blackpoolban) nem igazán van ilyen katalógus a könytárakban. Sőt, a könyveken sincs szám, semmi... Ezen én mindig megbolydulok kicsit, mert anno meg könyvtárhasználati/ismereti versenyen is részt vettem, ergo pont az ilyen számos dolgokban én nagyon jól eligazodok. De amikor az írók neveit kell lesnem, egyenként, semmiféle viszonyítási alap nélkül, akkor az azért kicsit zavar.
(arról már ne is beszéljünk, hogy többnyire még rosszul is vannak a polcra helyezve a könyvek)
Szóval persze, jó, kis idő múltán mindig megtalálom, amit keresek, de mégis, lehet meg kéne nekik mutatni, hogy így is lehet. Vagy ez máshol létező rendszer, csak valahogy itt kimaradt? Vagy én nem veszek valamit észre?
Ettől függetlenül szeretem a könyvtárat, sok jó, frissen megjelent könyv van, ja, és nem mellesleg, teljesen ingyenes. Most épp egy hangoskönyvvel is próbálkozok, ami nem cd-n van, hanem egy saját kis készüléke van, tök jó. Csak beledugom a fülhallgatómat, és kész, majd kiderül, milyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése