2012. február 5., vasárnap

Személyiségzavar+Superbowl

Kicsit bajban vagyok mostanában, mert lehet túl sokfelé írok. Most írtam épp egy bejegyzést az angol blogomba, ami még egészen friss (és egyelőre nem merek vele dicsekedni), viszont tetszik. Aztán ott az időjárásblog, meg a szakmai blogomat is frissíteni kellene. És közben itt van ez is, amit szeretek, meg régen megvan, stb. szóval nem szeretném, ha pont erre nem lenne időm...

Szóval ma Super Bowl, sőt, előtte még egy kis baráti eszemiszomra is hivatalosak vagyunk... hosszú este lesz ez. Azt hittem, hogy nem tudom majd megnézni, talán már keseregtem is ezen. Na erre ma 'reggel' nézem a tévéműsort, gondoltam rákeresek, hogy hány olyan csatornánk közvetítik a SB-t, ami nekünk nincs - a kis pesszimista. Erre, ott van nagyban, jól láthatóan, hogy BBC one, HD, este 10.55, SuperBowl. Azt hittem tényleg rosszul látok. Aztán persze, leesett, hogy hülyék lennének nem közvetíteni ezt a fantasztikus meccset. Ilyenkor boldogan gondolok arra, hogy igen, van értelme annak, hogy időnként megchargeolják a számlánkat TV license címen. Na, erre kell költeni, szuper.

Mi nem vagyunk behavazva továbbra sem - nem is leszünk - süt a nap, a többi meg majd a másik blogon..
Még nem tudom melyik csapatot kedvelem jobban, igazából mindkettőben vannak dolgok/emberek, akik jók. Szóval Go Giants! Go Patriots!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése