2013. május 18., szombat

1. lepes - tegyunk szert mandulalisztre

Gondoltam, hogy ez egy trukkos dolog lesz. Elo is keszitettem a kavedaralot, mondvan majd abban kell ugyis daralni... merthogy valljuk be, Hastings nem egy nagy vilagvaros.
Be kell valljam tevedtem. Minden letezo magbol volt apritott, daralt, sima, hamozott, kis adag, nagy adag, feladag, amit csak el lehet kepzelni... Megtalalni nehez volt, mar kezdtem eppen aggodni, es latolgattam az utvonalakat (meg mindig szokni kell a varost ugyanis) hogy hogyan is jutnank el a M&S-be, mert hogy ott biztos van. Es ekkor ertem oda a polchoz, ahol minden volt.

Igy lett rendes mandulaliszt (meg az is ra van irva, hogy macaronoz ajalnjak), mindjart le is fotozom (oke, lusta diszno vagyok, csak leloptam a tesco oldalarol).



Zseles etelfesteket vettem, mert hogy a folyekony elronthatja a kis cukisagokat. Aztan majd meglatjuk. lenyeg, hogy finom legyen, es szep legyen a szinuk.

Ja, es kozben varom a megerosito emailt, hogy mehetunk a Thorpe Parkba. Kiprobalni a Swarm-ot foleg, meg a Saw-t, meg... Alton Towers nagyon szeretjuk (annyira, hogy itt figyel az asztalon az ezevi beleponk).

Szoval a Thorpe Park ujdonsag, kivancsi vagyok. Olyan Pleasure Beach-Alton Towers keverekre gondolok (google maps is ezt mondja). Idojarasi akadaly is elharult, 17 fokot mond holnapra, felhos (aminek en most kivetelesen orulok, nem vettunk meg naptejet).

Ja, es meg most jon a valodi sutes resze, ugy elment az ido a lisztvadaszattal, hogy nem volt ertelme turelmetlenul belefogni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése