2015. február 4., szerda

Hideg van


Kene egy zongora. Ahogy ezt multkor kigondoltam, lattam is egyet, ami ingyen elviheto. Azt hiszem nem kivantam egeszen erthetoen. Kene egy digitalis zongora, az a fajta ami tenyleg zongora, de digitalis. Tehat lehet bele fulhallgatot dugni, ha nem akarom a szomszedokat felebreszteni, vagy Marvint persze. 
Es megvan az osszes, normal meretu billentyuje, mivel en el vagyok kenyeztetve, nem igazan kedvelem a kisebb szintetizator felesegeket. mindig is csak rendes zongoran jatszottam. 
Ami pedig Pesten van, ugye. De az sem digitalis, szoval meg vagyok love. Szoval majd vagy szulinapra, vagy karacsonyra jo lenne. Addig is marad az, hogy hallgatom, hogy masok mit jatszanak. 

Marvin egyebkent itt ul az aszalon mellettem, es nagyon koncentral az osszes madarra. Eleg sok madarka van most itt, mar egesz koran csicseregnek. Ez jelzi szerintem leginkabb a tavaszt, hogy ok is korabban kelnek, es dumalnak naphosszat. 
Jo, hogy nem fagy be a kis csoruk, mert baromi hideg van. Meg az utak is jegesek voltak ma reggel (nem mintha en terveznem hogy delutanig elhagyom a lakast) majd csak utana. 

Jobb lesz, ha keszitem a porridgeomat, mert kozeleg a 9 ora, es kell valami hasznosat is csinalni. Szoval a tanulsag a heten eddig, hogy teljesen igaz az a mondas, hogy vigyazz mit kivansz... 

Akarmi volt a heten, amit ugy gondoltam hogy jo lenne, es vagy kimondtam hangosan, vagy nem, az ugy lett. Kiserteties kicsit. Szoval most mar odafigyelek, mert ez valami fura het. Meg jo, hogy penteken kicsit elmenekulunk a vilag elol, es meg sem allunk Cornwallig. Na jo, ez jol hangzik, de azert megallunk, fokent Southamptonban. Marvin meg ellesz addig baratoknal, kivancsi vagyok hogy fog viselkedni, mert amikor elmentunk a hetvegen hozzajuk eleg hamar felfedezte a hasznalaton kivuli kandallot. Es tok kormosan jott elo... na jo ez ekezetek nelkul nem nez ki jol. 

Es nezem a naptaramat, hihetetlen hogy megint eltelt ket het. Mar megint szerda van, a het egyik kevesbe kedvelt napja.
Na majd kivanok valamit jot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése