2012. április 19., csütörtök

Az elsők

Mindjárt rakom fel a képet is, nagyon szép. Kihajtott ugyanis az első növényke, vagyis rögtön vagy 5. Ezt hogy csinálják, nem tudom elképzelni, mert tegnap néztem, még egy sem volt. Most meg már van vagy 3 koriander, 2 bazsalikom, 1 paradicsom és 1 paprika (mind kb. 1 cm nagyságú).

Nagyon örülök nekik, már azt hittem, hogy nem tetszik nekik a cserép/üvegház, vagy hogy sokat dumálok hozzájuk. Ja, és láttam a szomszédmacskát, tényleg nő a hasa, most már biztos, hogy lesznek kiscicák. A kérdés csupán az, hogy én kapok-e egyet. Valami szép színűt mondjuk. Bár a bengálik is nagyon tetszenek, na jó, valójában minden cica aranyos. 

Tiszta boldogság ez mostanság, eprek túlélték a szeles időt, hagymák is pihiznek, növénykék fejlődnek (meg a kiscicák is).
Az idő meg fogy, a takarítás még mindig nem halad, főleg, hogy hétvégére nagy villamosozást tervezünk..

1 megjegyzés:

  1. :) én is éppen az előbb vettem észre a kertben, hogy a tavalyi eperkaspóból már milyen virgoncan figyelnek ki a kiseprek (virágzásnak indul).ooooh
    Tiszta jóság, TAVASZ VAN!!! :)

    Gratula a kis terményekhez :)

    VálaszTörlés