2010. március 1., hétfő

Vége az olimpiának

Azt hiszem a februári bejegyzések számából világosan látszik, hogy az olimpia nagyon lekötött. Nyilván nem egész nap néztem, de amikor tehettem, akkor vagy a Eurosport, vagy az M1 volt soron. Volt, hogy kapcsolgattam, vagy válogattam, mert az egyik kommentátort jobban szerettem, mint a másikat.
A tegnapi hokidöntőn sikeresen bealudtam, így csak ma tudtam meg, hogy a hazaiak nyertek, szerintem megérdemelten. Persze, kb. mindenki NHL játékos, szóval nekik csak a mez színe változik, sokan egy csapatban játszanak, viszont ez mégis csak az olimpia. Ezt megnyerni hatalmas dolog. És az USA nem most veszíti el először...ott volt 2002, 5:2. Most 3:2. Kicsit fejlődtek. Ez gonosz volt, de pörgős, látványos meccs volt, túl hosszú 2. szünettel, aminek az alvást köszönhetem.

De sok szempontból nagyon jó volt, hogy most volt az olimpia, számomra tökéletes időzítés? Hogy miért? Majd kiderül talán később, talán a héten, nem tudni. Tegnap éjjel a teliholdon is "túlestünk", jöhet a dolgok átgondolása, és elengedése. És ma még süt a nap, de egy ideig megint nem fog, szóval ki kell élvezni, minden kis sugarát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése