2011. február 22., kedd

Napok óta nap nélkül

Elvonási tüneteink vannak napügyileg, ugyanis nem hajlandó mostanában előbújni. Csak a szokásos, grey cloud meg a white cloud váltogatja egymást. Persze ez a kedvünket nem veszi el semmitől, elég filmes hétvégénk volt (hétvége alatt értsd vasárnap - hétfő). Ezt kiegészítettük néhány ecetes chipsel, és egy doboz Haagen Dazs-zsal.... mindenféle bűntudat nélkül, együltő helyükben sikerült elfogyasztani eme nemes desszertet (mert fagyasztónk az olyan mini, hogy nem fért volna amúgy sem bele..).
A filmek pedig jól voltak, változó. Az egyik:






Bevallom, nem volt rossz, főleg nagyon szépen volt az egész film fényképezve. A zene is tetszett, bár nem tartozik egyik kedvenc zeneszerzőmhöz sem (találtam viszont olyat, ami igen, a film nem nekem való, de a zene... húúú - Polanski: Szellemíró, Alexandre Desplat). Jolie-t imádja a kamera, ez nyilvánvaló, Depp szerintem kicsit eltörpült mellette, bár most ez volt a szerepe. Érdekes film, de egyszer nézős. 

Volt még:




és (de erről csak halkan írok, mert még a UK-ben most lesz a premier...)




Könnyed kis marhaság volt, éjszakai filmnek kitűnő. A választás azért esett erre, mert én nagyon kíváncsi lennék a Fekete Hattyúra, egyrészt a balett miatt, másrészt Portman játéka miatt. De nem biztos, hogy most nekem van ahhoz idegzetem, majd talán egyszer lesz. Így hattyú helyett lett ez, a színésznő végül is stimmel...
Van még kettő talonban, élvezzük a saját internet előnyeit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése