2011. október 30., vasárnap

Kertben, tökkel, boldogan

Az óra visszaállt a GMT-be, el is kezdett már sötétedni, tényleg már az ősz is véget ér lassan, ez már inkább tél. Fűtünk, forró teát szürcsölgetünk, nagyon kellemes. Persze, kellemesen el is fáradtunk, a férj tököt faragott (van is róla kép, majd felkerül ide is) én pedig végre kapáltam. 
Nagyszerű volt, egy csomó gazt kiszedtem, és így derült ki, hogy az egyik szomszédasszonyomnak vannak tyúkjai!! Jött ugyanis elkérni a gazt, először nem jöttem rá, hogy miért, aztán mondta a tyúkokat... Én nem ápolok túl rózsás viszonyt a tollasokkal, így nem néztem meg őket. viszont a gazért cserébe kaptunk két tojást! Tiszta falu ez az utca, ezek a tojások pedig tényleg free range eggsek... majd csinálok belőlük palacsintát.
Holnap ugye halloween este lesz, már tegnap is mászkáltak csontvázak, boszorkányok, stb. az utcákon, vicces. Azt bírom, hogy itt nem csinálnak akkora ügyet az emberek abból, hogy mondjuk miben mennek ki az utcára. Legalábbis simán látni olyanokat, akik pizsamában szaladnak ki boltba pl. 
Nálunk csak tök fog világítani, más egyéb nem lesz.

Tehát a gazmentesítés megvolt, még a bulbokat is elültettem szépen, ha minden jól megy, tavasszal sok-sok nárcisz, és nőszirom?  fog előbújni. Itt bent is haladunk, már a csak a fúrás hiányzik, és lesz hová akasztani a kabátokat is. Szeretem ezt az időszakot, egyre jobb lesz. A mai nappal a turisták is elhúznak és remélem vissza sem jönnek a városból, nyugis lesz újra pár hónapig, nagyon jó lesz. Tiszta őrület volt ez a hét, közlekedni sem lehetett, nem hogy parkolni esetleg. A promenadot pedig megközelíteni az őrület határát súrolta. Ez tehát Blackpool, azt hiszem most már láttuk az összes évszakot, maradunk.
Még filmeket is fogunk nézni, némi Haagen-Dazs kíséretében.. tegnap pedig pár citromos Gössert is kaptunk... mit mondjak, nem panaszkodhatok egyáltalán. Mondtam már, hogy ma a nap is sütött?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése