2011. november 21., hétfő

Beginners/One day

Újabb két jó film, el vagyok kényeztetve.
Kezdem is a Beginners-sel, megint egy olyan, amiről nem is gondoltam, hogy ennyire jó lesz. Nem is írok róla semmi mást, majd lesz róla cikk, meg mégegyszer megnézés. Aki pedig teheti, nézze.

Direkt nem trailer, ez a zene.

Aztán (pedig ezt néztem hamarabb) a One day. A regény engem annyira nem varázsolt el, és a fura az egészben, hogy el is felejtettem egy elég fontos dolgot (nem lőném le azok kedvéért, akik meg akarják nézni, és nem olvasták).
Persze, bevillant már a dolog később, mindegy is. Szóval a film szerintem sokkal jobb, mint a könyv, és ilyen nagyon ritkán adatik. Lehet, hogy a színészek, vagy a zene miatt, nem tudom, mégis, teljesen lekötött, jól volt összerakva az egész. Én angolul néztem, lehet ez számít, néha a magyar hang el tud rontani dolgokat, érzéseket (ez megint szubjektív).
Zene Rachel Portman, ő is szerzett már egy-két szép dallamot..


Ezek mellett persze fontos dolgok is történnek, de babonából nem szeretek erről írni, főleg nem előre. Minden úgy lesz, ahogy lennie kell.

2 megjegyzés:

  1. érdekes ez...pont ellentétesen látjuk ezt :) De ettől szép a világ :)
    A film nekem nem mondott sokat, kicsit össze volt kapva és néhány jó rész ki is volt hagyva belőle (India), ha nem olvastam volna a könyvet, valószínűleg nem értettem volna a filmet :(
    Hát, én többet vártam tőle :(

    VálaszTörlés
  2. Igen, ez tényleg érdekes :)) unalmas is lenne, ha mindent egyformán látnánk :)

    VálaszTörlés