2011. november 24., csütörtök

It's official

Letöltöttem, átnéztem, még egyszer átnéztem, szorongtam, végül elküldtem, pénzt befizettem. Innentől kezdve Lancaster, Liverpool, Sheffield és Trent (és az ott lévő pszichológiai tanszékek) a barátaim, meglátjuk, mi sül ki ebből a dologból.
Persze, fellélegezni nem lehet, nyv eredmény még várat magára (már nem sokat) és egy referencia is. Aztán utánam a vízözön!

Nagy szabadságomban rájöttem, hogy szaloncukorra vágyok... vajkaramellásra, marcipánosra pl. Meg Túró Rudira is ( ez utóbbi "viszonylag" könnyen beszerezhető a szomszédos Prestonból, van ott ugyanis egy magyar bolt, szóval nem lehetetlen). Szaloncukrot viszont mintha nem árulnának. 
Ja, és egész meleg van, alig kell fűteni, elő is veszem a varrógépet (milyen jó ezt leírni, a két dolognak persze semmi köze egymáshoz)!

2 megjegyzés: