2011. december 19., hétfő

Értem már, miért zöld a fű

Szakad az eső, rendületlenül, és engem valahogy idegesít, hogy az angolok nem hajlandóak felkapcsolni a fényszórót az autójukon, ellenben minden ház ki van világítva. Most ezt hogy? Én azt tanultam, hogy kötelező a világítás esőben, nem kerül semmibe, maximum látnak mások is. Erre most tettem itt egy kört, és kb. 50 autóból jó, ha 5-nek volt világítása.
Ez csak itt Blackpoolban szokás, vagy máshol is így van?

De legalább itt bent fenyőillat van, szépen feldíszítettük a fát, egészen cuki lett. Akad szaloncukor is (kaptunk ma utánpótlást) már csak a gingerbread és a beigli hiányzik (kénytelen leszek sütni), a christmas pudding valahogy nem az igazi.

4 megjegyzés:

  1. ez máshol is így van :)

    a fa nálunk is áll már, jajjdejó, szeretem én is. és jó sütést!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, ja a te receptedet fogom használni a mézeskalácshoz :)) olyan szépen fotóztad, hogy az íze is biztos jó :)

    VálaszTörlés
  3. itt se nagyon használják..De nekem pl.otthoni ismerősöm sem használja, mert sprólni szeretne vele, mondtam, hogy ezzel megbüntetik, de akkor is próbálja legkevesebbet használni.. :)

    oooh jó sütögetést :) Idén a beigli cukrászdából van :)

    VálaszTörlés
  4. hát, fura ez akkor, én valahogy jobban érzem magam, ha látnak :) Jó sokféle sütitek van már akkor, nekünk még semmi sincs, bele kell húzni!

    VálaszTörlés