2011. december 3., szombat

Levélvárta

A XXI. században élünk, csak megerősítésképp, nehogy elfelejtsem. Amikor legutóbb nyelvvizsgáztam (értsd 7 éve..) már akkor is volt olyan opció, hogy az eredményeket szépen feltöltötték, és egy kód alapján meg lehetett nézni. Egyszerű, gyors. ONLINE.
Namármost itt az a helyzet, hogy ehelyett a manchesteri vizsgaközpont valahogy a postát preferálja.. ami nekem az idegeimre kezd menni. Kijelentik ugyanis, hogy 13 nap, naptári, és nem több, eredmények a kezünkben. csak úgy mellékesen, ma van a 14. nap.. (vagy, akkor mondják azt, hogy min. két hét, vagy 3 hét, de ne mondjanak/írjanak olyat, ami nem igaz).
Szóval két napja postáslesben vagyok, ami igencsak kimerítő/idegesítő/elkeserítő/szánalmas. Olyannyira, hogy még írok is róla.azt már nem is említem, hogy direkt egy olyan gilmore girls epizódot néztem, amiben a szituáció hasonló, és happy end.
Persze, ha first classal adják fel, már ma ideért volna. Ez meg a másik. Sok pénz a vizsgadíj, és nem telik belőle first classra... (ami pedig igazán nem drága, meg internetre/webfejlesztőre sem) tényleg, mérges vagyok.
Aki tud, szurkoljon, hogy legalább hétfőn ideérjen, a holnapi nap pedig boldog lesz, mert nem kell lesnem semmit (ettől függetlenül fogom persze, a rémálmokról már ne is beszéljünk). Szeretnék már egy jót aludni.

1 megjegyzés:

  1. itt nem veszik ám ezt a 13 nap múlva küldjük-öt olyan szorosan és pontosan :)
    Ne aggódj, megérkezik az a jó hír, hamarost :) :)

    VálaszTörlés