2011. december 28., szerda

Lassan évvége

Próbáltam havazást tenni a blogra, de nem sikerült, nem tűnt olyan egyszerűnek. Kellene a bloggerbe egy gomb, amit csak benyomunk, és máris havazik. Aztán pedig ha már meguntam, ki lehetne kapcsolni..
Na jó, lehet valami havas helyre kellene menni, nem nagyon tudok mit kezdeni ezzel a nagy meleggel itt (most éppen tombol a szél..). 

Nekem csak tegnap esett le, hogy bank holiday van (amikor a bank zárt ajtaja előtt álltunk), és valószínű akkor ezért nem járt a postás sem.. Várom a jogsimat, a férjé már megjött - irigy is vagyok nagyon (bár ő gyakrabban használja, így végül is jobb ez így), az én iratom is visszapostázódott, már csak maga az új licence kell.
Kaptam szép varródobozt a varrógéphez, igazán cuki, most már csak anyagokra vadászok. Ja, és még egy fontos dolgot fedeztem fel ma: a jelentkezési pakkom kiküldésre került az egyetemekhez... elég hamar, meg is lepődtem, olyan január közepére gondoltam. Ez persze csak azt jelenti, hogy talán február közepe táján jönnek majd az első levelek, jó esetben teszt/interjúidőpontokkal.
Hipphopp elrepült ez az év, már csak pár nap és kezdődhet az új.

2 megjegyzés: