2012. június 2., szombat

Mukodo csigacsapda

Alighogy kitettuk, mar "rohamoztak" is meg a csigak, eloszor ketto volt bennuk (amiket eleg gusztustalan modon ki kellett dobni a kukaba...) majd ma is lattam egyet, bar az meg nincs kidobva...fuuuuj. Mindenesetre hasznos dolog ez, nem hiaba tanul az ember occse erdesznek.. Most sok eso jon, kell is a finom sor kedves puhetestu baratainknak.

A kertben meg annyi fejlemeny van, hogy ki lettek ultetve a palantak - marmint a nagy reszuk - es ugy tunik tuleltek, nonek szepen. Lesznek majd levendulaim is, csak meg gozom sincs, hova rakjam oket.. nyilnak az elso rozsak is (meg csomo gaz van, amit ki kene szedni). Ja, es a kiscicak is nonek, nagyon cukik, tegnap lattam oket, mikor vittem az anyukajuknak egy kis eledelt.

2 megjegyzés:

  1. Ezt a sörös csigacsapdát én is olvastam Bálint gazda oldalán. Ti hogy csináljátok? A föld szinével egyenlő a pohár szája? Tele teszitek sörrel a poharat, vagy megérzik a szagát ugy is, ha csak az alján van kevés?

    Azért érdekes ez a sörös dolog! Szegények, halálra isszák magukat. Azért én sajnálom őket, szorgalmasan hordom át őket a virágoskertből a szemben lévő keritésig. Onnan csak nem jönnek át! De sajnos ha már olyan sokan vannak, akkor jön az a szines bogyó, amit ki lehet szórni a föld tetejére, de attól meg elpusztulnak. De sajnos csonkig lerágnak mindent, szó szerint!

    Mi ujság kiscicaügyileg? Lesz cica, vagy nem lesz cica? :)

    VálaszTörlés
  2. :)))) bocsi,csak most láttam, hogy írtál :) igen, föld szintjével egyenlő, félig tele :)
    cica még nem eldöntött dolog egyelőre, hírt kellene kapnom egy-két helyről, és akkor könnyebb lenne dönteni :))

    VálaszTörlés