2012. május 30., szerda

Csigacsapda

Ma egy hatalmas méretű meztelencsigára bukkantam a növénykék alatt... miután gyanakodni kezdtem, hogy a paprikának mintha fogynánk a levelei... napról-napra.
És bizony, kedves csigánk ott rejtőzött, és hát, mint az lenni szokott, a kukában (jól becsomagolva) végezte. Előtte még gondolkoztunk a sörbe fojtáson, de azt túl brutálisnak találtam. Majd ha maguktól belemásznak, az a saját elhatározásuk. Suicide csiga haha. 

Apropó, ki lettek helyezve a sörcsapdák, fincsi nedűvel, remélem sok kis nyálas barátunk végzi majd ott alkoholmámorban. Féltem ugyanis a növénykéket, sok az eper, van kb. 25 paradicsompalánta!.. 1db paprika - mint tudjuk sérült szegény - , és némi bazsalikom, chili, menta. A korianderek már felnőttek, ők már rendben lesznek, meg a hagymák is talán. Holnap heavy rain, remélem minden túléli.
Ja, és tegnap vettem egy cicakaját, nagyon izgalmas.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése