2012. május 22., kedd

A locsolásról és hullámvasutakról

Most épp kint voltam locsolni, és arra gondoltam, hogy milyen jó, amikor kicsit voltam, nyáron külön szertartása volt annak, amikor nagypapával meglocsoltuk a kertben lévő növénykéket. (ő persze még mind a mai napig rendben tartja a kertet, ami igen szép teljesítmény - most már látom, hogy egy ekkora földdarabbal mennyi a munka, nem hogy egy hatalmas kerttel). 
Olyan érdekes volt akkor, és milyen jó most, hogy tényleg kimehetek este, és locsolhatok, megnézhetem mennyit nőttek a palánták. Ja, amíg oda voltunk, valami megette!! a cukkinileveleket, a 3párból csak 1 maradt... nagyon fáj a szívem érte, mert már szinte láttam magam előtt, amint a finom friss cukkinit leszedem, és megesszük valamilyen formában.... na hát, ennek lehet, hogy lőttek, valami madár, vagy macska? megette... 
És én még azt hittem, hogy a saláták vannak veszélyben (persze, még lehet korai az öröm - most bújnak elő, lehet lassan madáreledel lesz az is).

Ja igen, jól lejártuk a lábunkat a hullámvasutazás közepette - azért tényleg nem semmi az, ahogy az élményt "eladják" a parkok. Szerintem nagyon jól meg van csinálva az Alton Towers, tényleg egészen más kategória, mint a mi kis Pleasure Beachünk. Olyan jó a sok fa, dimbek-dombok, kastély, kert, van tényleg mindenféle látnivaló az adrenalinlöketen kívül. 
Eléggé kiütött azért minket, főleg a két nap egymás után. Jó fotók is születtek, ahogyan éppen ordítunk - ez azért meglehetősen jó feszültséglevezetés is, főleg ilyen mennyiségben. Nagyszerű az, amikor egyszerűen nincs idő gondolkozni.
És még az idő is kedvezett (meg az emberek mennyisége, sehol sem vártunk 20 percnél többet, sőt legtöbbet jól fogtuk ki, és csak 5-10 perc volt az átlag) napsütés, kék ég. Még az arcunk is lebarnult, amin komolyan meglepődtem, lassan már lehet pólóban mászkálni, milyen jó is lenne.
Péntekre pedig 24 fokot mondanak!!! ami rekkenő hőségnek számít mostanában, legyen úgy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése