2015. január 23., péntek

Kicsit elmaradtam

Ez van, ha nem sokat dolgozok itthonrol, reggelek sietosebbek, gepet be sem kapcsolom. Irodabol meg mar nem olyan.
Nem volt valami fenyes egyebkent sem eddig ez a het, elso harom nap eleg busy, tegnapi egy halovany bagyatdtsagban dolgott fura nap, a mairol meg nem tudok nyilatkozni, meg csak a kaveig jutottam. 

Csak magamnak emlekeztetoul: A Szuperchondriaque nagyon jo film :) es a 100 foot journey sem rossz, bar egymas utan az utobbi nagyon Hollywoody es sokszor majd elhanytam magamat annyira szirupos es kiszamithato volt. De vegul is ezert nezi mindenki, nem?

Gondoltam be kene valahogy linkelni ide az instagram profilomat, de meg nem jottem ra hogy hogy kell. Plug int nem talaltam, olyan melyre meg megsem astam, biztos van ra lehetoseg valahogyan. 

Viszont a jo hir, hogy pentek van. Az egyik kedvenc napom. Persze, nem kene kivetelezni, de en a szerdakat nem kedvelem. Hosszuak. Hetfo, keddel semmi bajom. 
Ma mehetek vilagosban futni, ami nagy szo telen, mert mar 1 ora elott vegzek a munkaval. Ezert is jo a pentek. 
A futas meg remelem hasznal, mert egyreszt kozeledik a half marathon idopontja, masreszt meg valami virus bujkal bennem, es egyszeruen nem tudja eldonteni, hogy mit csinaljon. 
Hat uzenem neki, hogy tunes, nincs idom arra hogy beteg legyek, az mar megvolt karacsonykor. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése