2010. február 10., szerda

NFL

Nem akartam egy kalap alá venni a filmekkel, mivel ez a Super Bowl. Életemben először láttam Super Bowlt, és azt hiszem, teljesen megfertőződtem. Nem csak a harisnyás - csini - pasik miatt, hanem a játék dinamikája az, ami tetszik. Ehhez képest az európai foci dögunalom. Nem akarom én leszólni persze, mivel azért nyáron nagyon jó lesz nézni a VB-t, de vannak különbségek.
Taktika, izgalom, show, látszik, hogy ez Amerika. (ja, igen, felvételről néztem, és egyszer már láttam az ereményt, de hála a felejtés jótékony hatásának, elfelejtettem, így sikerült meglepődnöm)
Sokszor a kommentátorok itt is idegesítenek, de ez sok sportnál így van. Ők végzik a munkájukat, de jó lenne egy olyan gomb a távirányítóra, amivel ki lehet őket kapcsolni, úgy, hogy attól még a többi hang átjön... Na majd a jövőben.
Szóval éljen a Saints!!! Olyan TD-t szereztek, hogy konkrétan leesett az állam, így be kellett ismeri, hogy megérdemeltem győztek, és birtokolják a szép, tojáslabdás trófeát.

(a Hogyan készült? -ben láttam a labda elkészítését, nagyon érdekes az is. Mégis, kinek jutott eszébe tojás alakú labdát csinálni?? Mindenesetre úgy tűnik, nem volt rossz ötlet)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése