2010. február 22., hétfő

Olimpia

Jó ideje nem írtam, nem is tudom, hogy most ez jó, vagy inkább rossz. Annyi minden történt, hogy nehéz eldönteni, hogy mit említek meg, és mit nem. 

Az egyik legjobb, hogy Téli Olimpia van, és ezt nagyon szeretem. Főleg a műkorcsoláyt, és a jégtáncot persze, ezek a nagy kedvencek, de emellett természetesen a hoki, az óriás műlesiklás, a bob, curling mind-mind tetszik. A szánkó, és a skeleton számomra kissé ijesztő, főleg a skeleton, ott borsózik a hátam.
Szóval jó ez ilyenkor, csak az a fránya időeltolódás ne lenne... rossz mindig csak az ismétléseket nézni, olyan, mint ha kimaradék valamiből, ami így is van, mert ha reggel rákattintok egy híroldalra, valamilyen morzsát úgy is látni fogok, és akkor már az eredményt tudom is.

Emellett pénteken fedezzük fel Budapestet napot tartottunk, ami abban merült ki részben, hogy elmentünk a XVIII. kerületbe (nem is tudtam, hogy az Pestszentlőrinc), szóval nem gondoltam, hogy ilyen sokat lehet utazni egy városon belül. Vasárnap pedig élveztük a napsütést - ami addig is tartott, de jó volt, nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése