2012. január 23., hétfő

Autizmus

Nagyobb léleg(k)zetvételű, itt található, szokás szerint. Lehet elszokok a számozástól, mert én magam sem bírom követni, vagy csak lusta vagyok.

A blogger szerkesztője, és felülete új lett, azt hiszem az ilyen jellegű változásokat nehezen tűröm, pár napja alig találom a blogomat.
Kint száradnak a ruhák, tiszta boldogság, napsütés (egyetlen problémám, hogy az NFL rájátszásról lemaradtam, és vlszeg a super bowlt is csak felvételről fogom látni - és addig le kell tiltanom magam majd mindenféle hírcsatornáról).

2 megjegyzés:

  1. továbbra is egy szó windows live writer :) és megnéztem, almához is használható vagy van valamije, ami kompatibilis :)

    Már nem is blogolnék, ha nem lenne ez a gépemen, ezt ki merem mondani!! Szerkesztőfelületet azért láttam most a napokban, mert blogot indítottam, de ettől eltekintve, ezer éve nem láttam :)

    VálaszTörlés
  2. :) nekem az a baj, hogy valami olyat kellene keresni, ami nem windows, és még csak köze sincs hozzá :))
    Van a gépen alapból egy iWeb nevezetű, az lenne hivatott az ilyesmire, csak kell majd új OS, hogy a Clouddal tudjon szinkronizálódni :) szóval egyszerű lenne :)

    VálaszTörlés