2012. január 26., csütörtök

Könyvek, filmek

Van egy jó pár könyv, amit mostanában el szeretnék olvasni, csak a magam kedvéért fel is jegyzem őket, nem feltétlen pontos címekkel, ahogy ismerem magamat, képes vagyok elfelejteni - persze, egyik sem szakkönyv.
Tetovált lány - nem a legkönnyedebb olvasmány, viszont jókat mondanak róla; Steve Jobs életrajz; Schaffer Erzsébettől pár könyv - Pókfonálon (mégegyszer), Lábujjhegyen, A szőlővirág illata.

Filmekből is van pár, ami sorakozik, tegnap megnéztük az Égigérő fű-t, jó régi, nagyon aranyos. 
Könyvajánló is van, itt természetesen. Hú, volt ma iszonyatos jégeső, majd írok róla fotóval illusztrálva az időjárásblogon.

4 megjegyzés:

  1. a tetovált lányt elküldjem-e? Magyarul van nálam, az első kötettel karácsony előtt végeztem. Jobb mint a filmek róla. Én sosem olvastam volna ilyet, csak egy barátom nagyon itt hagyta nekem és akor már úgy voltam vele, elolvasom. Egészen meglepődtem magamon, tetszett! A másik két kötettel még várok kicsit, de azok is megvannak. Szóval, szívesen kölcsön-küldöm az első részét!

    VálaszTörlés
  2. Nekem egy kollégám kezdte olvasni, ő áradozott róla, meg hogy azért néha át kell lapozni pár oldalt, mert durva..
    De talán a 2. kötetben kiderül sok dolog, azt olvasd el :)))
    Nem tudom eldönteni, hogy angolul - megvan a könyvtárban, vagy magyarul olvassam? :) Köszönöm azért, és írok, ha dűlőre jutottam :))

    VálaszTörlés
  3. Nem volt annyira durva,meg is lepődtem rajta. Átlapozni inkább azokat kellett volna, amikor hosszant leírások sora van tájról, kavarásról. MAga a cselekmény nem rossz, ha saját képeidet vetíted az olvasott dolgokhoz. Viszont néhol marha unalmas...
    Még nem vettem rá magam a második kötetre...talán majd február közepén :)

    VálaszTörlés
  4. hm, érdekes amit mondasz, tényleg kíváncsi vagyok most már :)
    egyelőre az angol változat a befutó, bár gőzöm sincs mikor lesz időm olvasni (a statisztikát leszámítva)..

    VálaszTörlés