2012. január 10., kedd

Jogosítvány

Csak nem akar megérkezni. Kezdek félni, ugyanis a férjé még karácsony előtt! megérkezett, és egy napon adtuk fel őket.. 
Mentségére legyen mondva a DVLA-nek, hogy a személyimet visszaküldék (nem mintha túl sok hasznát venném) ellenben a jogsimat nem bírják küldeni (lassan egy hónapja e nélkül vezetek, elég izgalmas - jó persze, van nálam az űrlapból egy darab, de akkor is).
Remélni merem, hogy nem veszett el a sok bank holiday, meg postáseltűnés közepette... 
Úgy gondoltam, itt az ideje, hogy ne csak orvosunk, hanem fogorvosunk is legyen - mindig csak halogattam a dolgot - és persze, örömhír, felkerültünk a várólistára.. A többi már csak évek kérdése.
Békabiztosítást is meg kellett újítani, szóval jó sok intéznivaló esett ezekre a csúnya januári napokra (ma még azt is megnézték, veszélyben vagyunk-e, nem szivárog-e valahol a gáz).

Ja, és hétvégén megnéztünk két nagyszerű filmet, egyikről lesz majd külön ajánló - Temple Grandin, a másik pedig egy Woody Allen - Midnight in Paris - meglepően jól el volt találva, voltak benne Vicky, Christina, Barcelonára hajazó elemek, de jó volt.

Ami a "gasztronómiát" illeti kipróbáltam Myreille kiflijeit, csak kömény nélkül, azt nem tartunk itthon. Finom lett, már nincs egy darab sem (de a sütőnkkel továbbra sem vagyok kibékülve). Próbálok majd naan kenyeret sütni - nem autentikusat, persze - mert eléggé rákattantam (liszt meg van itthon bőven).
Hát, ilyesmik, és még sok minden van, csak ugye mindenről a maga idejében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése