2012. január 11., szerda

Jogosítvány 2.0

Most beszéltem a DVLA-vel, azt mondták, hogy dec. 22-én postázták a jogsimat... hogy azóta sem ért ide? Hát, van ilyen. Pedig én eddig nagy rajongója voltam a royal mailnek, ez most egy feketepont. Szóval csinálnak nekem másikat, holnap postázzák, és reménykedjünk erősen, hogy ide is ér (és hogy a másikat nem valaki olyan kapta meg, aki hasonlít rám..).
Persze, gépek válogatják a leveleket, karácsony előtt pedig nyilván óriási forgalommal kell megbirkózniuk.. értem én, csak fáj, hogy pont az enyém veszett el (az megint másik kérdés, hogy a DVLA miért nem recordedként adja fel, még jó, hogy nem a személyim veszett el, ahelyett aligha küldenének másikat).

2 megjegyzés:

  1. gépek?? Áh sok kis kínai, meg indián, akik válogatják, nekem van pár volt osztálytársam, még hívtak is, hogy menjek válogatni velük :) Először tetszett az ötlet, de végül nem vállaltam.
    Az lesz a jó, ha végül az is megjön egyszer valamikor és lesz 2 angol jogsid :)
    Nekem egy karácsonyi lapom down under irányába most ért oda, míg 2 ünnep között bedobott lap kanadai címmel meg még decemberben befutott.Pedig mindkettő koronaékszer ország...na, ez is fura, nem?

    VálaszTörlés
  2. tényleg????? na ezt nem is tudtam/gondoltam volna!!!
    Haha, erre én is gondoltam, lesz esetleg egy spare :) fura lenne :)
    Tényleg érdekes ez, hogy mennyi idő alatt érnek oda dolgok, lehet, hogy pénteken/szombaton egyszerre dobják be a kettőt? :)

    VálaszTörlés