2012. január 17., kedd

Kétfilm

Ezek az alábbiak kerültek elő mostanában (amellett, hogy az in Treatment harmadik évadát elkezdtem):
  
Greenberg. Fura film. Ugyanakkor meglepően jó, ha valaki tudja, mire számítson. Aki azt várja, hogy valami nagy dolog történik majd benne, hozzá se fogjon. Viszont nekem nagyon tetszett az, hogy hétköznapi az egész. Eléggé egyszerű, jól van fozótva, és pont olyankor van csend, amikor kell. Főleg este ajánlott nézni, egészen kikapcsol.

A little bit of heaven. Ez is egy szemszög, bár talán kicsit túl erőltetett a sok vidámság - bár nem tartom elképzelhetetlennek, hogy valakinek ilyen a coping mechanizmusa. Valahol olvastam, és tényleg igaz: 90% dráma és 10% vígjáték. Van benne nyilván egy jó adag torzítás, én kicsit másra számítottam, de ez van.
Sajnos a zene egyik filmben sem említésre méltó, kár.

Emellett, persze, olyan izmaimnak van láza, amik nem szoktak így viselkedni - korcsolyázni voltunk, hát, bizony, másfajta sport ez. Jó volt kipróbálni, megnézni a helyi koripályát, főleg, hogy végre elég hideg is volt hozzá (fedett, tehát az időjárás egyáltalán nem tényező). Egyszer sem estünk el, de azért nem árt szereznem egy élesebb korcsolyát. Az mondjuk jó pont volt, hogy 1 óra után gyorsan rászaladtak a jégre a géppel - ami szerintem cuki - így végig élvezhető volt.
Legutóbb még Debrecenben voltunk korizni, szerintem van az már vagy két éve is, így az első kört a korlátot erősen szorítva tettük meg, aztán már ment a dolog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése