2010. május 19., szerda

A 100.

Századikként álljon itt a tegnapi napról egy rövidke élménybeszámoló (meglepő módon repül az idő - és a bejegyzések száma is):

Amint azt már tegnap írtam, a Sugar!ban kezdtünk. ÉLMÉNY volt, szemnek, szájnak, léleknek. Karamellás cheesecake-t ettem, ami messze az eddigi legjobb, amit kóstoltam.
(Ezalól persze kivételt képez a saját sütés, azzal elfogult vagyok) Ja, és a hab a tortán... kaptam egy szál gyertyát, és a pincérfiú még énekelt is nekem. Hát ez aztán... 
Tovább nem is tudom ragozni, egyszerűen minden a helyén van, ott, ahol az édességek lakoznak. És tényleg, üdítő színfolt, főleg a tegnapi igen ronda időben (megjegyzem, nem nagyon emlékszem, hogy szülinapom alkalmából kabátot kellett volna felvennem).

Aztán "véletlenül" még a Művészbe is betévedtünk (és szerencsére ez rajtunk kívül kevesekkel esett meg - igen gonosz, és önző vagyok) ahol pont a Micmacs kezdődöt, Jean-Pierre Jaunet rendezésében. Amélie után szabadon... elszaladt a rendező fantáziája, és nagyon jól tette. Szaladhatna gyakrabban is, de tényleg. Annyira sokféle, és szerethető szereplője volt a filmnek, miközben az a hamisítatlan - nemtudodmifélezörgés - zene ment alatta - a stáb alatti különösen tetszett. Ilyen filmekre ki lehet kapcsolni, ad egy kellemes két órát, és utána más egy kicsit a világ.

Nekem egyelőre minden ugyanolyan, talán annyival másabb, hogy a 24 páros szám, és jobban kedvelem a páros számokat. Szóval feltételezem, hogy jó évem lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése