2010. május 26., szerda

Toute la beauté du monde (A világ minden szépsége)

Még talán vasárnap este láttam, az M2-n, vagy hétfőn, nem tudom, összefolynak eléggé az ilyen napok. Lassú film, szóval aki pörög, semmiképp ne nézze meg, csak éjszaka, vagy buli után. De gyönyörű. Olyan képek vannak benne, ill. egy "egyszerű" emberi dráma, aminek nem nagy talány, hogy mi lesz a vége. A képekért, a tájért, viszont nagyon nagyon érdemes megnézni. Én is kb. csak ezért ragadtam a képernyő előtt, mert elbűvölt. Egy kis szigeten forgatták, ill. Franciaországban, a végén a hegyekben. Jellemző, hogy mindenhová motorral mentek, nagyon odaillő volt. Jó ilyen filmeket véletlenül megnézni, nagyon szeretem. Spontán, és annyira jó. Nem is az utazáshoz hozza meg a kedvet, hanem olyan kellemes "illatot" hagy maga után, minden nyugodtabb (persze este). A zenéje is tetszett, nem néztem meg még, hogy ki szerezte, viszont illett a filmhez. Egy negatív megjegyzés - lehet hogy csak azért, mert francia, és ez náluk normális, viszont a csaj irreálisan vékonyka volt, na meg a pasi is, ez nekem picit fura volt, bár lehet, hogy szempont volt, mert nem fértek volna el a motoron...
Na jó, kezd kitörni belőlem a gonoszság, de tényleg jó volt, megér egy könnyed két óra bámulást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése