2010. május 28., péntek

(Málnás) Cheesecake, dobozból

Szóval tegnap sikerült elvetődni újra a Sugarba... hát, ha 6 lány franciát tanul, napi 5 órában, heti 5 napon, és egy hónapon keresztül.. annak csak jó vége lehet. Így kerültünk tehát a Sugarba, ami ideális ilyen alkalmakra. De sütit választani, az tudomány, nagyon nehéz már a típust is eldönteni - pite/csokitorta/cheesecake - utána pedig az adott szeletet kiválasztani.
Nekem most pitét sikerült - ez a most a tegnapra vonatkozik - de elhoztam egy csokisat, és egy cheesecake-t is - csak a biztonság kedvéért. El kell, hogy mondjam, muszáj, a csokis olyan volt, mint egy egészen hatalmas tábla csoki, na nem olyan lágy Milka ízzel, hanem intenzív - leesel a székről - íze volt. 
Én persze a málnás cheesecakere vetettem rá magamat, ez viszont most van, és rögtön ihletet adott.
Gyönyörű kék dobozban hoztam haza, amit azok, akik nem tudják mi van benne, nem tudom minek gondolhatnak, de sütinek semmiképp. Nagyon amerikai, éppen csak hogy nem rózsaszín, amilyen a filmeken látni. A kék nekem speciel jobban is tetszik, és nagyon praktikus, visszazárható doboz, nem holmi tálca+alufólia összeállítás, ami csak azt garantálja, hogy a sütid nem ér haza épségben.
Hogy milyen a málnás? Krémes, lágy, de nem esik szét, és ha csukott szemmel enném, akkor mindig meglepetésként érne a hirtelen felbukkanó intenzív málnaíz... 

Ehhez nem tudok képet mellékelni, egyszerűen meg kell kóstolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése