2010. május 17., hétfő

Lassan öregebb leszek

Holnap hirtelen egy évet fogok öregedni :) jó dolog ez, csak ne lenne ilyen kutya idő. Pont azért jó májusban születni, mert már jó idő van, és süt a nap, most pedig...
De kezdek visszatérni a rendes kerékvágásba - állásinterjú, franciatanulás, bár, inkább fordított sorrendben. Már eszek is, még nem teljes értékű kajákat, és bizony, minden fogyókúrázó megirigyelhet, mert csak úgy ledobtam  - tudomisénhánykilót - (és csak halkan jegyzem meg, hogy ezeket szeretném vissza, mert lötyögnek rajtam a ruhák, és kellemetlen a csontsoványság.
Nem irigylem a modelleket, most komolyan. Szegények, nekem pl. alváskor nyomja egymást a két térdkalácsom, de nagyon. Persze, próbálok úgy fordulni, hogy jó legyen, de furcsa ez. Sebaj, majd ha már a pizzaevésig is eljutok...
Érdekes mellékhatás viszont, hogy a kávéról leszoktam. Nem hiányzik, sőt, frissebb vagyok. Lehet, hogy majd a méreganyagok visszatértével kávéra is szükségem lesz, de addig teázgatok, az idő úgyis megfelelő erre.
A recepteket pedig nézegetem bőszen, és hirtelen nem is tudom, hogy mit sütnék/főznék a legszívesebben (kivételes alkalom, még alapanyagok is egészen bőven állnak itthon a rendelkezésemre). Majd csak kisül valami...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése