2010. július 13., kedd

Micsoda dolgok ezek

Felrobbant a víztorony a szülővárosomban (különös kis város ez a Fehérgyarmat) - ÍME A CIKK - a kép magáért beszél, nagyon jól tudom, hol VOLT ez a torony, furcsa. Nem volt itthon internet, szóval most, ahogy visszajött, utánanéztem, hogy mi is történt. A tesóm már mesélte a híreket, de egészen megdöbbentő ez.
Jó volt a netnélküliség, mert jót olvastam, kipróbáltam a frissen bekötött sütőt - de még nem adtam neki nevet - már hűlnek a muffinok (már ha ebben a melegben képesek kihűlni).
Nagyon jópofa csomagolásban érkezett a sütő, még falécek is voltak benne, így képkeretként élik tovább majd életüket, a hungarocellre még nincs ötletem. Karácsonyfadísz?
Nem mintha unatkoznék, de pont kapóra jött ez a pár léc, mert van néhány képem, amit keretbe raknék, és úgyis van bőven falfelület (4m belmagasság) ami még üres, és idén festés sem lesz. Már csak a lila függönyt kell felrakni, és sokkal hívogatóbb lesz az egyik szoba.
Most pedig kiadós bkvzás, és meghívóosztás...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése