2010. július 25., vasárnap

Összegyűlt

Van abban valami szexi, amikor a férfiember szerel. Az előkészületek, a fúrás, a szakszerű felrakás mind-mind érdekes dolog (főleg, ha nézhetem). Azzal indult a dolog, hogy elkezdtünk írni egy listát, mert sok volt a Balaton az utóbbi hétvégéken, és itthon csak gyűltek a tennivalók. A sürgősebbeket persze felszámoltuk, de olyan is van, amit már egy éve görgetünk...
A tavaly nyári Ikea vásáron vettem szuper, mélylila függönyt, 2x3m-t, gondoltam, majd csak jó lesz valahová. Aztán rá egy évre (...) megvettük hozzá a karnist is. És ma felkerült a helyére. Na persze nem megy minden ilyen lassan, de előfordul. Még a képkeret sem készült el, amire a sütő csomagolását használnám. Ellenben kaptam irtó aranyos fűszertartó polcokat, (plusz pöttyös ágyneműt) így a bögrék is jól érzik magukat a felszabadult helyen (hiába, mikrokonyhánkat maximálisan ki kell használni, így már minden a falakon csüng). Már csak tüzet szeretnék rakni, de az még várhat...

Nem hagytam a sütőt sem pihenni, (vagy fordítva?) és először a süti (bögrés mákos) majd egy érdekesség készült - a képen látható cukkinifasírt névre hallgató vega "főétel". Vega hétvégénk volt, nem tudatosan, erre csak most döbbentem rá, viszont annál egészségesebb. Ja, nem tudok ételeket fotózni, ez egy nagyon nehéz dolog. De olyan kis helyesek voltak, amikor kivettem őket, hogy nem tudtam ellenállni.
Érezhetően frissül a levegő, és ez most nagyon jó. Összebújós idő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése