2010. július 6., kedd

a szomszédok

Rövid értekezés a szomszédok furcsa szokásairól: van egy gyerekük -azt hiszem csak egy - aki napjában kb. 10x sír, ordít, a fennmaradó időben pedig a FATALPÚ papucsában futkorászik. Imádjuk...de ez még elviselhető szinten van, talán (mi hamarabb alszunk el, mint ő).
Aztán adott egy anyuka, aki naponta, és tényleg nem viccelek, minimum 2x porszívózik, jobb napokon többször is - mondjuk hétvégén. Ennek ugye hangja van. Nagyon koszosak lehetnek.
És a ráadás: ma reggel, 5:46 perckor elkezdtek fúrni. Ettől készen voltam. Nem is egy lyukat, hanem valami orbitális dolgot rakhattak fel a falra, mert több, mint 10 lyuk volt. Egyszerűen én az ilyen dolgokat nem értem. De szerintem minden házban van min. egy ilyen, aki erősen súrolja a normalitás határát. 

Persze fáradt voltam, mert tegnap versenytbicikliztünk a viharral, ami végül feladta, de előtte már papíron egy sütő gazdái lettünk (mire házhozszállítják, elbúcsúzok a másiktól, ami nem nőtt túlságosan a szívemhez, bár, többnyire jó munkát végzett). A másik pedig aranyos, fehér, kerek gombocskákkal, majd takaríthatom kedvemre.
Tegnap eszméltem, hogy kevesebb, mint három hónap van már csak, pontosan 81 nap! Utána kötőjeles leszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése