2010. július 12., hétfő

Nincs éljenzés

Tudom, hát-tal nem kezdünk mondatot, de HÁÁÁT semmi jó nem sült ki a VB-n, úgy eredményügyileg. Bár a németek megszerezték a 3. helyet, nem láttam a meccset (de nem is bánom) sokan betegek lettek - belebetegedtek abba, hogy nem jutottak a döntőbe? Szép szimbolika lenne. A hollandokat is sajnálom a változatosság kedvéért, és tulajdonképpen mérges vagyok, mert azok a spanyolok nyertek, akik számomra egyáltalán nem játszottak jól, látványosan meg főleg nem. És az, hogy 8 gól lőttek összesen?? Ilyen a világon nincs. A németek két meccsen lőttek ennyit. Szóval csalódás, mert nem ezt vártam egy ilyen rangos eseménytől. A döntőt nem is igazán néztem, csak duruzsolt a háttérben, aztán ki is kapcsoltam. Nem volt mit nézni. 

A Balatonnál viszont annál inkább. Nagyon jól elszórakoztunk a furcsa "fesztiválozófejeken", jókat ettünk, strandtolunk, stb... Tényleg, egészen jól ki tudunk ott kapcsolódni, másképp telik az idő, mindenmás. És csak két óra utazás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése