2010. szeptember 20., hétfő

További filmek...

Sikerült az Eredetet másodszor is megnézni, most azonban hatalmas vásznon, igen, multiplexben, és nagyon ott volt. A hanghoz kell a Dolby, egyszerűen így még hatásosabb volt. Ha így láttam volna először... azt hiszem egy darabig nem tértem volna magamhoz.
És a vasárnapi volt a legnagyobb csalódás - a Bibilotheque Pascal. Nem néztem rendesen utána, lehet, hogy kiderült volna, hogy a film nagyrészében románul beszélnek - amit bocsásson meg nekem mindenki, de a szláv nyelvek után a legrondábbnak tartok. Így már magában olyan hangulata volt az egésznek, hogy legszívesebben kimentem volna a teremből. És amikor belevonódtam, akkor pedig sokkolóak voltak a képsorok - gyenge idegzetűekhez tartozom, ezért is nem nézek pl. horrort, vagy thillert, csak ha nagyon kíváncsi vagyok - és alig tudtam elaludni emiatt. Hát ennyit egy díjnyertes filmről. Okos ötletek voltak benne, és hű társadalomábrázolás - gondolom én, biztos a valóságban is van ilyen - csak ezek szerint én burokban élek. Na igen, és a zenéjére már csak oda sem figyeltem, azért ez nagy hiba - már a készítők részéről.

5 éjszaka, 5 nappal, ennyi van még hátra. Picit elkezdtünk izgulni, próbáltam már sokszor elképzelni, milyen is lesz... De azt hiszem, ez lehetetlen. Bújom az időjárásos oldalakat, és állandóan változik a kép - hol azt mondják, jön az eső szombaton, hol azt, hogy nem. Ki érti ezt? Mindegy, nappal ne essen, este jöhet.

1 megjegyzés: