2010. szeptember 24., péntek

A vers

Nem is hittem, de igaz, kaptam verset (köszönöm!). Régi emlék, és nagyon szép, pont ilyet kerestem. Akitől kaptam, már többet tud a házasságról mint én...pedig szinte egyidősek vagyunk.

Sztyepan Scsipacsov: Tévedsz,ha azt hiszed...

Tévedsz,ha azt hiszed,a szerelem csak játék,
Vagy lobogó fáklya,mely az ujjadra ráég.
Együtt ülni kéz a kézben a kispadon este,
Sétálni a patak partján ,csillagokat lesve.
Kedveseddel szombaton este vígan táncba menni,
Tévedsz,ha azt hiszed,a szerelem csak ennyi.

Nagy dolog a szerelem és múlnak az évek,
Még nagyobb lesz,meleg kendő betakar téged.
Idő múlik,szépség hervad,jön az ősz,jön a tél is.
Aki szeret,melletted lesz,megbecsül majd mégis.

Az életet véges végig együtt kell leélni,
Úgy válik el,mit ér a nő és mit ér a férfi.
Jót és rosszat megosztani,kacagni és sírni,
A szerelem dal,melyet együtt kell megírni.


És már csak az utolsó simítások, este pedig sörözni fogunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése