2010. október 9., szombat

Édes kis semmiségek

 Először is egy link, amitől ma hasraestem: IKEACAT-ALOGUE ugye mindenki érti? A macskás Ikea-reklám kb. folytatása katalógus formájában. Már csak ezért megérné a UK-ban élni. (Amíg az íreknél voltunk, bizony néha láttunk tv-t is, és láttam élőegyenesben a macskásreklámot. Nem voltunk egyedül, így elég furcsán néztek rám, amikor magyarul kezdtem örülni a cicáknak...de aztán rájöttem, hogy csak azért, mert mindenki jópofának tartja ezt a reklámot.

Aztán ahogy hazaértünk, rámtört a főzhetnék. Egy hétig elénk raktak szinte mindent (kivéve az ecetes chipset, azt megvettük magunknak) így most olyan jó végre valamit előállítani. Besétáltam tegnap a Lidlbe, és tömve volt friss zöldségekkel (és persze emberekkel is), ez utóbbi gyakrabban fordul elő. A piacig sajnos sokszor nem megyünk el, ez közelebb van, és szinte mindig hozza a megfelelő minőséget, jobb áron, mint a piacon. 

Így hirtelen felindulásból vettem egy nagyon aranyos formájú sütőtököt, és egy hatalmas kínai kelt. A kínai kel már tegnap felhasználásra került, a sütőtöknek pedig ma jött el az ideje. 
Mautner Zsófi receptjét főztem meg - Chili&Vanilia, és elsőre fantasztikus lett. Féltem kicsit, hogy nem lesz elég krémes, de minden várakozásomat felülmúlta a végeredmény. Van pirított tökmag is hozzá, már csak a férjemet (még ezt a megnevezést szokni kell) várom, és nekilátunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése