2010. október 19., kedd

Utazni vágyom

Zöld, birkás tájakra...nem tudom mit jelent ennek a vágynak újfent a megjelenése, lehet túl sokat olvastam este. Egészen hamar felébredtem, jó ilyenkor minél hamarabb gép közelébe kerülni. Valahogy reggel még olyan közel van az álomvilág, hogy a lehetetlen dolgok is valóságosnak tűnnek, a gondok még nem olyan nehezek. Próbálom mindig az adott napból a lehető legtöbbet kihozni, tegnap ez egészen jól sikerült (persze ez relatív). 
Nagyon jó receptet találtam, és én nem szoktam ilyen "húscsodákat" készíteni, mert kicsit viszolygok a nyers állati dolgoktól. De valahogy, megtetszett egy recept, lehet, hogy inkább hétvégére való, amolyan ünnepi dolognak jobban beillett volna. Sebaj. Rég ettünk ilyen finomat, ráérősen, miközben a konyhában még mindig a káosz az úr. Ez így is lesz, mert ha még ott rendet is rakunk, folytatjuk a szobákkal. Felbolygatunk mindent, amit csak érünk. Vajon az életünk is ilyen bolond lesz lassan? Merre tartunk, és főleg, hol fogunk élni egy év múlva?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése