2010. október 16., szombat

Festés előtt

Fűtünk. Meleg van. Festeni fogunk, csak úgy levezetésképpen, a hét után... Na jó, szép lesz, reméljük. Előtte azért megnéztük a Leap Year-t, már csak Írország miatt is. A film könnyed, friss házasoknak való (meg azoknak, akik még nem házasok persze). Tele zölddel, írekkel, Guinnessel, és nagyon jó zenékkel. 
Zeneszerző: Randy Edelman. Először azt hittem, hogy nő. Meg is lepődtem. Szerencsére időben felvilágosultam, hogy bizony a nevek néha trükkösek, és egy férfiról van szó. Tényleg nem találkoztam még nagyon nagyon szuper női zeneszerzővel. (de vajon miért)?
Annyira jól variálja a klasszikust - ez esetben zongorát - és az ír népzenét. Nagyon tetszik, és az internet szövevényes szálain lassan megérkezik az album is. 
Addig is felteszek ide egy hosszabb "mix"-et, hátha nem csak nekem tetszik ez. 
Most pedig zenére festés következik, és végre kisüt a nap a konyhában.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése