2011. május 13., péntek

Calder Vale - képes

(visszaállított bejegyzés, mert eltűnt az eredeti változata a bloggerleállás alatt)
Flickr-re már kikerültek, jobbra találhatóak. De ami onnan kimaradt (nem volt kedvem, vagy ilyesmi), az most itt következik. És ez ilyen fotós nap, néhány esküvős képpel is megajándékoztuk magunkat, egyelőre standard méretben, de 1-2 meg fogja érdemelni a rendes nagyítást..
A "view". Csak 15 mile.
Ez nekem annyira tetszik. A férjem készítette a képet, tudniillik ezen a padon ücsörgött, amíg én értementem a békával - a múltkori kisebbfajta balesete után. Egyébként rusztikus..
Kedves kis tábla, szeretjük.
A jelmagyarázat, elég hasznos. Mi most a pirosat próbáltuk ki, hát, jóval több, mint 4,5 óra.
Ez kedves kis jelkép, minden csak a szemnek.
Szóval ilyen Calder Vale és a környéke, jó kis dombok, tengernyi birkával, tehénnel. Este, mikor becsuktam a szememet, birkákat láttam, hát ennyi volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése