2011. május 8., vasárnap

Újabb első

Kipróbáltuk, háát, érdekes volt. Vásároltunk. Ebben persze semmi különleges nincs, viszont mindezt - a tejet, kenyeret, akármit - online műveltük. Nagyon érdekes tapasztalat volt, tényleg. 
Vannak előnyei: nyomon tudod követni az összegeket, az összes akciót, nincs olyan, hogy nem látom az árát. Mindenféle akciót jelez, még olyat is - ez persze jó - hogy ha ugyanolyan termékből létezik olcsóbb, vagy akciósabb, akkor szól. Arra is piros betűkkel figyelmeztet, ha kihagytunk egy akciót (mert ugye olyat nem illik), de nem kell figyelembe venni. Ha nem kell valamiből kettő, vagy három, hát nem.
Persze, nincs sorbanállás, parkolás, sokember, tülekedés, ez is jópont.
Hátránya: a vásárlás élménye egyszerűen nincs meg. Nem lehet szagolgatni, nézelődni, kiválasztani a legszebb almát, banánt, legfrissebb tejet, kenyeret (és igen kíváncsi leszek, hogy vajon a legfrissebbet kapjuk, még a raktárból? vagy hogy van ez?vagy a maradékot?). 12 pint tejet rendeltünk, na annál szeretném, ha friss lenne, mert ha nem, akkor vihetik vissza...
Más negatív nincs, persze van szállítási költség, de annyi, és annyi akciót raktunk össze, hogy bőven megéri, a benzinköltséget pedig megtakarítjuk. Furcsa érzés, válogattam egy darabig, bár praktikus, hogy be lehet írni egy listát, aztán mehetek sorba, kiválasztok mindent, és kész is. 
Az lesz majd egyszer az igazán futurisztikus, ha ugyenezt a hűtőnk teszi meg helyettünk.. (bár persze, lehet van már ilyen).

Jó kis viharok vannak most, nyárias, mert nem hűl le az idő, tartósan 20 fok bent, 15-18 kint. Ez jó és friss.

2 megjegyzés:

  1. :) nem linkelted be, hogy melyik cégtől rendeltetétek, vagy csak én nem vettem észre??
    (bár mindegyiknek van már ilyen, csak kíváncsiságból kérdeztem volna).

    hihi én nem próbáltam még ezt az online-étel-ital vásárlást, mert a Zuram pl. imádja a sorokban elveszteni magát és néha én is :)

    Az meg már csak hozott magyar szokás, hogy ha plusz egyet adnak az adott árért, akkor én bizony elhozom, mert előbb vagy utóbb elfogy úgy is, és akkor így rögtön félárért hozhattuk el :) :)

    VálaszTörlés
  2. :))) Ja igen, tesco lett a szerencsés itt: http://www.tesco.com/groceries/

    Nem csinálunk rendszert belőle, de egynek jó volt (mindjárt itt is van a delivery:) Igen, van, hogy jó ez a 2-3db olcsóbb dolog, de most volt olyan, hogy 2 p kedvezmény volt benne csak :))

    VálaszTörlés