2011. június 8., szerda

7teen

7teen, tehetségkutatókról. Holnap pedig jön egy ajánló, azt majd akkor.


A 7teen egyébként a Th13teenből ered, ami nagyon megtetszett, íme az eredeti: Thirteen. Történt ugyanis, hogy hétfőn az Alton Towersbe visz utunk, és ott most az egyik szenzációt így hívják. 13. Hááát, tessék csak megnézni a beharangozót, nem tudom... psycoasternek is hívják... Szeretem az ilyesmiket, viszont inkább a gyenge idegzetűek közé tartozok, én vagyok az első, aki halálra rémül bármitől - főleg ha az váratlan.
Ugyanakkor eszméletlen kíváncsi vagyok, hogy mégis, mi is ez. Vannak még hasonlók, a Nemesis és társai, úgy gondolom, hogy ez a hely kicsit komolyabb a BPB-nél...
Szóval érdekes lesz. Végre sikerült ma már egészen jó perzsa ételt főznöm, nem lehet abbahagyni, szerencsére nem kétszemélyes adag. A házi korianderből került bele, sajnáltam szegényt megkurtítani, de hát ez van, majd növeszt új hajtásokat.
Az oregano szegény meg annyi esőt kapott, hogy reggel öntöttem ki a cserepéből a vizet (igen, nem lyukas, többet ilyet nem).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése