2011. június 27., hétfő

Kung Fu Panda 2.

Nem is tudom, hogy kell ezt jól leírni, mindegy is. Tegnap sikerült megnézni - azért számít ez nagy dolognak, mert mostanában kevés filmre jut időnk - és szerintem sokkal jobb volt, mint az első rész. Az elsőért én nem igazán rajongtam, volt benne egy-két poén, de annyi. Ez talán már összetettebb volt, több történet, fantázia volt benne, szerintem szerethetőbb volt az egész. 
Meleg volt ma is, kisül a zsírunk legalább, de estére már beborult, csak ne essen, mert szegény paradicsomoknak elege van a vízből...
Lassan érik a Fekete Hattyú is, még egy kis bátorság - lehet edzek rá pl.  HP 7/1-el, ideje megnézni, mert jön a 7/2 hamarosan - kell, de a kíváncsiság győz lassna (meg az, hogy többen mondták, hogy jó, és nem félelmetes).

Ja, és mindeközben szépen eltelik a június, észrevétlenül, csendesen, de úgy, hogy minden napját élveztem. Csak nyár van, akárhogy is nézzük.

1 megjegyzés: