2011. június 4., szombat

Tegnapról az illatok

Tegnap írtam volna , de az internet megakadályozta, szerintem ilyennek nem szabadna megtörténnie - 48 órán keresztül semmi, és nem is a függőség itt a kérdés, mert elvagyok én net nélkül, ha éppen semmi dolgom rajta. De ha dolgoznom kell (és írhatnékom van), és nem tudok, az frusztráló nagyon.

Tehát...tegnap először éreztem végre a nyár illatát. Itt. És ez valahogy az egész otthonérzés megerősítette.. Olyan ismerős, és mégis új volt. Az szokatlan, hogy nyitott ablaknál alszunk, és az is, hogy pólóban, mezítláb megyek ki az utcára (cipő van rajtam persze). Kedves dolog ez az időjárástól. Az is jó, hogy fél11-ig nagyon világos van, és ez még fokozódik pár hétig, kíváncsi leszek a tetőpontra - amihez egyébként közel lesz a telihold is. A Hold kapcsán festettem egyet a hajamon, egészen vöröses lett, tetszik. Aztán majd átmegy terracottába (sikerült többféle színt megvenni egyszerre, így dőzsöltem). 
A növénykéinknek is jót tett szerintem a nap, az eprek elkezdtek érni. Még persze messze vannak a pirostól, de napról-napra látszik az érési folyamat.
Szaporodtak megint a kertiek, egy valamilyen virágot kaptam, majd ha már nagyobb lesz, akkor lefotózom, és valahogy beazonosítjuk. Az oregano is úgy tűnik, túlélte az ültetési sokkot, most élvezi a napsugarakat. Akik a kertet rendezték, nem gondoltak a rendeltetésszerű használatra, mert kerticsapunk az nincs. Így elég vicces, amikor este (vagy reggel) egy teli felmosóvödörrel járunk-kelünk, hogy mindenki igyon odalent.. 
Olyan jó, a menta és a koriander szinte bokor, el is kezdem majd kaszabolni őket. Ehhez a hadművelethez ma érkezett meg a 20 kiló rizsünk, egy darabig lesz mit párosítani. Ja, és azt hiszem, hogy palackozott garlic bread, ill. basmati rizs illattal fogok kereskedni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése