2011. június 2., csütörtök

új növényke

Új tag költözött a kerti csapathoz, méghozzá egy oregano. (fotók róluk jobbra fent)
Rég vágytam már rá, mert az egyik kedvenc fűszerem (most már a koriander is ott lohol a nyakában), és egy charityben akadtam rá. Hát, érdekes dolgok kerülnek elő egy-egy charityből, tényleg.
Szép napok most ezek, végre sikerült egy olyan önkéntes munkát találnom (és fel is vettek), ami nagyon jó lesz, sokat tudok majd tanulni általa/belőle, tapasztalatot, barátokat szerezni, ilyesmi. 
Jaaa, egy újabb újdonságot sikerült kóstolni: zöldségchipset. Az almachipsnek én nagy rajongója vagyok - de csak annak, ami Mátészalkán készül, az finomabb, savanyúbb - ,és a zöldségchips is fincsi. Határozottan zöldségíze van!!! A kedvenc az édesburgonya, a répa valahogy nem. A legfurcsább az egészben, hogy a férjem kattant igazán rá, aranyosan elropogtatja.
És még mindig mennyi mindent nem kóstoltunk (marmite pl.)!!!Most a BBC szerint jön a köd, hát, azzal a lendülettel mehet is tovább, köszönjük, jobban tetszik a napsütés!

Jajj, majdelfelejtettem - az eprek is nagyon szépek ám, majd leszakadnak, annyi van rajta, de még igen zöldek, nem is tudom, itt júliusban szokott érni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése