2010. december 25., szombat

Az újságról

Amikor mentem a reptérre, nagyon szerettem volna venni egy újságot. Nem valami pletykalapra kell gondolni - olyanért nem adok pénzt - hanem egy igazi, angol newspaperre. Az állomáson nem találtam, így gondoltam, majd a reptéren válogathatok kedvemre. Aztán leültem, és ott volt mellettem. Egy igazi Times. Nagyon megörültem, mert ingyen volt egy nagyszerű újságom.
Aztán jött a dolog meglepő része (és innentől kezdve igazából nem tudom mit merjek leírni, lévén új médiatörvény...) mert a 3. oldalon Mo. miniszterelnöke köszönt vissza, és a Times cikke éppen azt részletezte, hogy hogyan is vezetik be ott a cenzúrát, és hogyan fogják korlátozni a sajtószabadságot. Szomorú volt. Vagy inkább ambivalens. Mert egyrészt, szerintem sajnálatos dolog, hogy ilyen irányba fordul az az ország, ahol - és itt jön a jobb része - szerencsére már nem élünk. És nem is szeretnénk többet.
Ez egy ilyen élmény volt, gondoltam megosztom, igen, Karácsony van, de ez még előtte volt.
A Karácsony is most elsősorban az újról szól, ismerkerkedéssel telik, és néha még az internettel is foglalkozunk. Tegnap este megsütöttem életünk legfinomabb lazacát (és itt nem magamat dícsérem, hanem az angol előre összerakott kajákat, mert az asdában vettem töltött lazacot, és csak betettem a sütőbe) salátával, fehérboros mártással, és rizzsel (ciderrel kísérve persze). A sütemény pedig a Cadbury egyik karácsonyi különlegessége volt... nem is hiányzott a beigli.Van sok apró, vagy nagyobb nagyon jó pillanat. Boldogság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése