2010. december 18., szombat

Hófödte

Mindent beborított a hó, ami mint a helyiek mondják, eléggé ritka. A gyerekek visongatnak, játszanak, élvezik a havat, a kevésbé szerencsésebb felnőttek (ez én lennék) pedig elfoglaltak, nincs idejük játszani (a játszótársuk sincs még itt), és még el is esnek.
Ma a szomszéd városban jártunk, ami elvileg nagyobb, mint Blackpool. Megyek majd még oda NI interjúra, ha minden igaz, és akkor jobban megnézem magamnak. Kicsit másabb típusú házakat láttam arra, és több növényt. Lenyűgöző volt havasan. Havas birkák is voltak az autópálya mellett, de fehér a fehéren... nem voltak élvezhetőek. Nembaj, majd nyáron nézegetem a birkákat, most úgy is mással kell foglalkozni. 
Még nem tudtam dagályt nézni, mert eddig mindig rossz időpontra esett (mintha én bármilyen befolyással is lennék erre). Talán hétfőn már elérhető időben lesz.
Ja, nagyon tetszik a város "logója", mindjárt be is illesztem.


Azt nem tudom, hogy mikor szokok meg pár dolgot: időeltolódás, és így csak 8 után kezd igazán világosodni. A levegő is más itt, a bőröm folyamatosan ki van száradva, biztos a tengeri levegő teszi. Majd növesztek még egy bőrt... Viszont a bal oldali közlekedést már megszoktam, teljesen természetesnek tűnik, ami talán fura egy kicsit. És ahhoz is kezd hozzászokni a szemem, hogy reggelente (szemben velünk egy iskola van) a gyerekek mennek a suliba, egy szál szoknyában, pici cipővel, harisnya nélkül. Brrr. Ők nem fáznak. Az én fejem viszont igen, hajat kellene szárítani...

1 megjegyzés:

  1. :) majd nyáron látod az ellenkezőjét...nem mondom, hogy meddig, de nagyon sokáig lesz világos, tovább mint otthon!! :)
    Bár, ha a csatorna túlpartján lennél, mondjuk Calais-ban, na ott meg még tovább, mert ugye ők az otthoni órával mérik az időt, de naplemente meg :) szóval csudi dolgok ezek :)

    VálaszTörlés