2010. december 23., csütörtök

Christmas time

Lassan itt a Karácsony, és végre, sikerült beszereznem egy szép darab (töltött!!) lazacot. Most csak annak kell már szurkolni, hogy a repülő először is felszálljon Manchesterből, majd szépen vissza is jöjjön Pestről, és hozza a férjemet. Semmi mást nem kérek karácsonyra...
Chili con carne-t csináltam, erősen hot, és spicy lett, durva (persze ez így rendben van, ilyennek kell lennie). Majd a lazac, holnap, hmmmm..
Ismerkedek az itteni recyclingel, mivel elég komolyan veszik ( nem csak úgy mint Pesten, hogy kiraknak néhány szigetet, és ezzel el is van intézve). Van fekete fedelű kuka, zöld, kék, és egy barna zsák. Barna zsákkal eddig nem rendelkeztünk, de ma reggel, épp az ablakban ücsörögtem, mikor látom, hogy jön egy ürge, és hozza a zsákot. Nagyon megörültem, meg is csodáltam, hogy milyen. 
Szóval innentől fogva szelektíven gyűjtünk, ennek örömére ma már el is mosogattam egy konzervdobozt.


 Mindenkinek jó készülődést kívánok, és sok örömet az Ünnepekre!


3 megjegyzés:

  1. remélem, hogy minden rendben ment a reptereken :)
    nálunk sincs barna zsák, sőt kék kukánk sincs, de a többi igen.

    szép Karácsonyt Nektek, kettesben, az új országban!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük! Szerencsére minden rendben volt :) Épségben, boldogságban telik az első itteni Karácsony!

    VálaszTörlés