2010. december 11., szombat

A máv gonosz

Gonosz, gonosz. Nem indult el (vagyis majdnem két órás késéssel) az a vonat, amin a férjem utazott volna... Elvettek tőlünk egy estét, úgy érzem jogtalanul, tehetetlen düh, sajnos ez van. Reménykedem, hogy holnap visszajutok drága fővárosunkba csupán 5 óra alatt. Van viszont jó könyvem, na nem holmi nagyon komoly dolog, de ilyen esetekre ez kitűnő.

Egyedül nem megy (Ensemble c'est tout) - film
Tegnap megnéztem újra (Duna tv) és elkezdtem vágyni a könyvre, mert annak sokkal melegebb hangulata van, mint a filmnek (az sem rossz persze). És a címe: Együtt lehetnénk... hát ez most milyen igaz.


2 megjegyzés:

  1. Én a filmet nem láttam, csak a könyvet olvastam és hát tényleg, ne hagyd ki! :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, nekem nagyon nagy élmény volt a könyv!

    VálaszTörlés